Friday 25 March 2011

Sabar! Sabar! Sabar!!!!

kt tmpt kja.. mcm2 hal blku. pg2 ak dtg kja.. n than ak nya permenant dtg juga.. dia igt dia kja pg.. mslh nya dia kja ptg.. pastu nk halau ak.. bpk sakit ati.. ak diam je.. mls nk tnjk ak ni baran..time tgh ari ak gi tman kwn ak mkn.. tba2 dtg lak mamat sorg ni.. cri gdo.. kish dia cmni.. wktu aku solat.. ak jadi imam.. n than kwn ak 3 org jd mkmum.. mmg tiap2 ari cmtu.. ada satu masa tu.. kwn2 ak gelak entah sbb pe entah.. tba2 lak mamat tu rasa mmber aku mcm gelak kn dia. mcm gampang gila.. dia sound mmber ak yg tgh mkn.. trus mmbr aku xda slera nk mkn.. nsb bek ak dok jaw dr mamat tu. kalo x.. mmpus da ak kja kn.. siot tol.. pastu ptg lak be4 aku kuar rehat.. ak dgr lak ada dua minah keling kutuk2 aku.. da la ak tlg crikan cash memo utk dia.. pastu xucap thanks.. pndg lak mcm xpuas ati.. aku maki la.. pe lagi. trus dorg xckp bhasa dorg. nthan b'pecah. kimon tol.. wa dtg kja sbb nk cri rzeki.. ada tahap2 wa leyh sabr.. tp ada had dia.. itu olang kasi mmpus n tarak hidup di muka bumi ni lg bgs la.. buat kasi pecah kepala je..tnsion gila!

No comments:

Post a Comment