Thursday, 24 March 2011

Ada Apa Dengan...21 februari 2010..??

bermulanya kisah aku dengan si dia(nama dia nurfarhana aqilah bt nasil).. kami berkawan dahulu selama seminggu..kami berkenalan di tempat belajar yang sama.. timbul perasaan perasaan sayang..akhirnya kami membuat keputusan.. menjadi pasangan.. dalam menjalinkan hubungan macam2 berlaku.. ada masa gembira.. ada masa sedih.. ada masa gaduh.. ada masa berjiwang karat(hahaha..yo2 je).. itulah perangai kami dalam menjalinkan hubungan.. tapi.. kami tetap dengan hubungan kami.. bila gduh truk tu.. dalam kpala ni mcam2 fikir.. nk putus la.. nk pe la.. tp kami tempuhi dengan kesabaran.. kerana kami tahu. bergaduh lama-lama pun.. tiada makna nya.. maklumlah.. bak org muda2 kata.. bila gaduh tu.. tandanya sayang..hahaha.. byk la korg.. pernah juga aku terfikir. da lah kami kapel diam2.. akhirnya family aku tahu.. tapi.. family dia xtahu lg.. aku suh dia bgth mak dia.. tp.. ak dpt jwpn yg xdjgka.. sdih sgt.. mgkin ada sbb nya.. ak kna byk sbar.. da byk kali aku suh dia pjuk mak dia.. tp dia tkut.. mgkin kami ni msih muda lg.. xpe la.. ada rezeki ada la.. insya Allah.. ak nk sgt kekal dengan dia.. pastu byk kli juga aku ajk dia jmpa fmly ak.. tp dia sntiasa tolak..erm.. rasa sedih sgt2.. skrg dia da nk abs sem.. pastu prktikal.. entah bila masanya ak nk bawa dia jmpa fmly ak kn.. dalam menjalani hubungan.. pejam celik x2.. akhirnya hubungan cecah 1tahun 1 bulan.. alhamdulillah.. doakan hubungan kami kekal hingga akhir hayat ye.. dpat restu keluarga.. n diredhai Allah.. insya Allah.. ada jodoh.. akan aku jadikan dia sebagai isteriku.. aku syg dia sgt2... syg awak sgt2..

NURFARHANA AQILAH BT NASIL
20 TAHUN
SANDAKAN,SABAH
DIPLOMA IN EDUCATION(ISLAMIC)

3 comments:

  1. dia ag jiwang karat...hahhaa
    sy pn syg awk jgak!

    ReplyDelete
  2. dlu je k xtw..skang da tw kn..umah kt BTHO pn da pgi kan...so????

    ReplyDelete